Garanti ve İade Kolşulları
Siparişimde ki ürünü / ürünleri iade etmek istiyorum. Ne yapmalıyım?
Taze meyve/sebze ürünlerinde sevkiyatta oluşabilecek ezilme, bozulma gibi istenmeyen bir durum görüldüğü zaman, ürün ambalajı bozulmadan ve kargonun geldiği gün ürün resminin çekilerek www.mizey.com.tr'a iletilmesi gerekmektedir. Taze meyve ve sebzede iade olmayıp kullanılmayacak durumda olan meyve miktarı müşteriye gönderilecektir.
Ürün lezzetini beğenmeme durumunda iade söz konusu değildir.
Meyve/Sebze dışındaki iade etmek istediğiniz ürünlerin, Kargo ücreti müşteriye aittir.
İade edeceğiniz ürüne ait, hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerin de aynı anda iade edilmesi gerekmektedir.
İade ettiğiniz ürünler iade şartlarına uyduğu takdirde, geri ödemeler ürün bize ulaştıktan sonraki 15 gün içerisinde iletilmektedir.
Bundan sonraki süreci bankanızdan takip edebilirsiniz.
* İADE ÜRÜNLERİNİZİ MUTLAKA İADE SEBEBİNİZİ BİLDİREN BİR NOT EKİ VE ORİJİNAL AMBALAJINDA VE FATURANIN ASLI İLE BİRLİKTE AŞAĞIDA BELİRTİLEN ADRESE GÖNDERİNİZ.
Mizey Gıda Mağazacılık Nakliyecilik Turz. San. ve Tic. A.Ş.
Sultaniye Mah. Balıkesir Cad. No : 107
Susurluk / BALIKESİR
Tel : 0266 865 30 02 Fax : 0266 865 54 90
** İade etmek istediğiniz ürünün faturası kurumsal ise, geri iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte göndermeniz gerekmektedir. İade faturası, kargo payı dahil edilmeden ( ürün birim fiyatı + KDV şeklinde ) kesilmelidir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.
385 SAYILI VERGİ USUL KANUNU GENEL TEBLİĞİ UYARINCA YENİ UYGULAMA!
Eğer vergi mükellefi değilseniz, almış olduğunuz ürünü iade ederken elinizde bulunan firmamıza ait faturada ilgili iade bölümündeki bilgileri eksiksiz olarak doldurduktan sonra imzalayarak ürün ile birlikte bize geri göndermeniz gerekmektedir. Aksi takdirde iade işleminiz tamamlanmayacaktır.
Genel iade şartları aşağıdaki gibidir;
- İadeler mutlak surette orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.
- Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş, tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilemez.
- İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte orijinal fatura (sizdeki bütün kopyaları) ve iade sebebini içeren bir dilekçe göndermeniz gerekmektedir.
- İade etmek istediğiniz ürün / ürünler ayıplı ise ürünü kargo görevlisi yanında kontrol ederek tutanak tutturmanız ve teslim almamanız gerekmektedir. Bu takdirde kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Diğer durumlarda ise kargo ücreti ALICIYA aittir.